ADS
OLB365.com www.promosi365.com

The world will end



The world will end


 sekarang,bermacam2 musibah telah menimpa bumi kita seperti gempa bumi,tsunami,dan mcm2 lagi,kesian juga dkt mangsa2 yg menerima akibat bencana sume 2,ape yg kita mampu buat dari jauh.hanyala berdoa yg terbaik utk mereka..tapi ini semua salah 1 petanda yg kita bakal menghdapi kemusnahan dunia,yela,.bumi dah tua..asik bergegar je,mungkin dye dah xtahan utk bertahan..pulau2 dh mula beralih,kedudukan bumi pun dh mula beralih,.lepas nie beralih,then kemungkinan matahri bakal terbit sebelah barat akibat peralihan yg berlaku?hurm..:'( serius takut..takut menghadapi kiamat..Nauzubillah
Berkata tentang kiamat,semestinya terfikir tentang persiapan diri utk berhimpun di pdang mahsyar..segala kebaikan dan kejahatan bakal dihitung,serius down bila pikirkan benda nie,sbb aku bukan seorg yg kuat agama malahan lebih teruk lg,bila pikirkan balik kejahatan yg telah dbuat,terbuka hati nk bertaubat..
hope aku teruskan niat aku,aku xleh bayangkan azab yg bakal aku hadapi nnt..

Tidak ada komentar:

Posting Komentar

Terpopuler

http://zonaexpos.blogspot.com/search/label/Foto%20Hot